BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

Kenalkan kan diri luh!!


Sye Hanyalah Seorang Budak Yg Berusia 11 thun...
Ramai Yg Mengatakan Sye Ni Hebat Buat Blog.. Sye
Mesti La Blaja Untuk Dapatkan Kepandaian nih..
HUHU... Berceramah la plak... Blog Ni SYer Nk Operate
Die Punya Jantung Hingga (INSYA'ALAH) esok.. HUHU....
BLog Ni Dibuka Semalam...
Peraturan Kat Sinih... X leh ckp Bende MENCARUT!!!!
So... Sye Harap Anda X Lupa Tinggalkan Komen And
Jangan Lupa Jadi Follower!!!

YG BENAR...

post signature

1 comments:

Muhd Arif Aiman said...

oi ni atiqah.aku dah baca dah cerita pasal kau.ko ni perasan kan kata ramai orang kata kau pandai buat blog.aku mendengarnya pun nak termuntah.mentang-mentang lah brigdet ict.aku atiqah hazirah yang sama kelas ngan ko tu.aku dapat blog ni dari ain punya blog hehehe.ni adik aku punya nama yang super aiman ni. aku pinjam jap.